Tror att jag närmar mig ett allt för stort nyköp...

... för min dator håller totalt p torkar ihop den behöver numer små pauser på tjugo minuter typ lite då och då och utan för varning. Inte kul, men har inte riktigt lust att köpa en ny dator heller i nuläget, lite dyrt...
ja ja den här veckan har det iaf varit plugg för hela slanten tyvärr ingen städning en får bli nästa vecka men disk blir det iaf ikväll, yes kan knappt vänta:P Den här veckan har jag även kommit igång lite med simnigen igen bara se till att hålla i det nu, behöver komma iform lite:)
Kvällen blir plugg, disk, lugn och lite små packning för imorgon efter föreläsning tar jag tåget hem och sen vidare till Värmland, för i helgen är det SVENSKA RALLYT för hela slanten!!! En av de allra roligaste helgerna om året:) Det blir med kusinerna, familjen och Dennis - lutar mot en toppen helg:) En så länge verkar det bli dubbelt upp Vargåsen på fredagen, service och Värmulssåsen på lördagen och sen får vi se:)
Delar av fantastistka sällskapet helgen kommer spenderas med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0