April, nu rusar tiden tror jag

Oj oj redan april!:O dåligt med upplägg jag vet men just nu känns det som min tillvaro går på högsta växeln. JAg har börjat jobba, träning men det fyller dagarna och snart kickar jobbet igång på riktigt. C-uppsatsen behöver arbetas på och visst vi har kommit igång men det är så sjukt mycket kvar och det är snart bara en månad kvar till deadline börjar känna mig lite stressad. Speciellt som jag bara är några dagar i Uppsala då och då nu och vill inte att Jenny, min uppsatspartener, ska känna att jag inte lägger ner tiden. Så fullfart till maj är slut och sen löser det sig förhoppningsvis:) Som tur r har jag en pojke som hjälper mig slappna av och bara ta det lugnt och må bra p¨å kvällarna
Men livet är bra, snart sambo:) med den underbaraste killen i världen <3, skaffat bil, det är vår, jag har jobb och sommar närmar sig:) Dessutom finns en del kul inplanerat med fantastiska vänner, och dessutom sommarn iår betyder att många vänner kommer tillbaka, Malin fr. USA och Lisa från England:) Det lovar gott för sommaren!
Kan dock nämna det tragiska att vi kommit igenom hela Dollhouse serien, vill ha fler avsnitt! Kan vaar en av de bästa serierna, ever!
Nu väntar en helg i Karlstad med Kakan, kommer bli grymt! och dessutom plugg på tåget;)
Dollhouse:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha en ny serie att titta på och inte sett Fringe, gör det!! Den känns lite småplatt de första avsnitten, men jag lovar att den tar sig! Den är inne på tredje säsongen och blir bara bättre och bättre hela tiden.

2011-04-08 @ 17:22:14
Postat av: Anna-Karin

Tack för besöket det uppskattades!!

2011-04-11 @ 22:00:36
Postat av: Anna-Karin

Mkt uppdateringar ;)

2011-04-23 @ 11:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0