Tung pluggvecka på G

SÅ nu har jag varit dålig att uppdatera igen men det har haft sin anledning-plugget! Har aldrig haft den pluggmängd som nu, sitter seriöst från 8 till fyra fem varenda dag med johanna och räknar på eko och ändå kommer vi precis hinna göra alla övningar och så ska jag försöka klämma in lite tentaplugg nu också eftersom tentan kommer smygande nästa tisdag en vecka kvar från imorgon:s jag är inte redo för det här på långa vägar men det är bara att kämpa på, dessutom har vi en ljulig lite labb att klara av också. Alltså får jag sitta med Johanna och Jenny och stångas med minitab och words ekvationsvertyg - OGILLA!! men sällskapet är toppen af:) Något nytt och verkligen bra den här terminene är att vi har börjat gå och simma ihop kul och verkligen skönt sätt at börja dagen på, för vi går upp och gör det innan skolan;)

Men kan bara konstatera att det tar på en energi och hålla ihop takte för skolan är så sjukt trött när jag väl kommer hem på kvällen, känns helt klart att det är B-nivå nu nstan värre än statsen men bara nästa..

Skolan är tuff nu men det var väl att räkna med men tänker inte klaga, det här är bara ett konstaterande och en ursäkt om jag är lite trött ibland för livet är underbart det är det verkligen!

jag trivs med mig själv och mitt val av utbildning, jag har underbara vänner, fantastisk släkt och den bästa pojkvännen tänkbara! Jag njuter av livet i fulla drag och jag är så lycklig! Dessutom har hösten börjat med några riktigt fina klara dagar med massa färger och lite bit i kinden, men det ser ut att bli en bra höst av så många anledningar att jag bara kan skatta mig lycklig. Livet är underbar och jag tänker se till att få ut det mesta av det, sova kan jag göra när jag har tid;) Dessutom bädar det för massa inomhus mys med film och tända ljus och kanske en lite besök på fika och ta lite varm choklad, det här kommer bli en fantastisk höst:)
Mysiga minnen från mitt rum på goda gamla kantor även det hade sina stunder, massa ljus och en bra film med lite gott var några av dem:)


Kommentarer
Postat av: Christmas Time

Oj så mysigt det ser ut!

2010-09-22 @ 08:48:50
URL: http://christmastime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0