En helt underbar helg!

Första veckan i skolan må ha varit rätt seg och full av oförstående, suck och dubbelsuck men sen kom helgen!

På fredag kunde jag äntligen ta tåget hemåt, fast inte hem till Fröjdberget utan till Dennis i Ludvika<Dennis kom och mötte mig på stationen och efter en liten sväng hem till honom åkte vi åt smedjebacken för att hälsa på några av hans gamla skolkompisar och det blev en riktigt rolig kväll med roliga människor!

Lördagen började lugnt och skönt härlig morgon, med god frukost och kaffe! En liten sväng till bilmetro, med en intressant blandning människor:) Sen blev det bowling med a-k, andre, ida, tano och så klart dennis och det gick förvånansvärt riktigt bra ja i början iaf. Kul var det iaf! Även om tjejlaget var på väg och vinna sumpade dennis det med en sista strike... kan dock stoltsera med bästa individuella poängen, SCORE!! Detta följdes av fika på engel mums vilken fantastisk varmchoklad mums mums.. Lite kyligt var det ute men det var ändå en fin höst dag! Senare på kvällen gick vi ner på stan och Dennis bjöd på mat på China så mysigt och så fantastisk pojkvän, lyckligt lottade jag! Sen fick jag dessutom en liten glimpt av Grizzlys lägenhet:)

Söndag blev en lugn dag med slapp på förmiddagen, men sen blev det en tur till västansjö och Hans mormor och morfar och lite fika vid deras mysiga hus, och sen en tur på brygga bara vi två, så lungt skönt och mysigt!

Sen bar det av till borlänge och en snabbsväng på kupolen innan det var dags för mig att ta tåget till uppsala igen, inge kul med hej då..

Idag blev vi klara med hemläxan och en del räkning men fortfarande rätt krångligtt, blev dock liten tur på stan med johanna efter där det blev en underbar svart klänning så nu ha jag en liten svart:)

Nu ska jag försöka renskriva lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0