100922

Så idag kan jag bara konstatera att varit en rätt flitig dag, halv åtta gav jag mig av hemifrån med en fullpackad väska och började dagen med simning med Johanna på Nautilus. Riktigt friskt och skönt ute nu och starta dagen med 40 minuters simning är inte helt fel:) Lyckades klämma in 1500 idag så rätt nöjd! Efter dusch och lite relax i varmpoolen så tittade vi en på universitetkansliet och fyllde i lite stipendieansökningar till nation och allmäna stipedier vid universitet och sen var det dag att bege sig till kära eko... Där dagen sedan spenderades till klockan fem men med undantag av en uppgift vi behöver ta med Hao imorgon så hann vi med precis det vi planerat vilket var uppgifterna till kapitel sju och en minut  fem var vi klara:) Var dock en rätt trevlig dag med lite mat, MYCKET PLUGG och prata, och efter bara en liten stund fick vi sällskap av Nicklas och det blev en del dikussioner om mandat fördelningarna och om Alliansen skulle lyckas knipa de extra stolar de behövde men frmförallt som sagt mycket plugg! Herregud vad det är krångligt och mycket är glad om jag blir klar med uppgifterna kommer inte bli mycket tid till tenta plugga.. Ska till ett mirakel om det här ska gå vägen men jag hoppas fortfarande:)

Dagen avslutades dock mysigt med pizza med Lina och ikväll börjar Berg flyttar in!

Imorgon blir ännu en plugg dag 8-16 ev. 17 och även fredag blir en heldag men den avsultas kul lite förfest och sedan STIL fashionshow på kvällen, blir nog kul!
Vilket följs av tåg hem mot dalarna på lördag fm och jag får träffa Dennis<3 igen! Sen blir det gruvtrampet med A-K på söndag morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0