Så var det måndag igen..

Helgen har varit jättehärlig och avkopplande, lördag blev det matlagning och lugn och lite plugg och sedan middag på kvällen med föräldrarträffen otroligt god mat och allmänt bra kväll som jag och lina sen avslutade med en kik på prince of persia:) Söndagen blev även den lugn, och bara njuta hemma- men jag han med att hjälpa pappa med lite vedkapning och fick även några tillfällen att köra Same-riktigt kul! Sen på eftermiddagen/kvällen fick jag skjuts till Dennis och hann träffa honom också en sväng iaf, men de stunderna är värda guld och sen fick jag skjuts ner till bussen på morgonen också, vilken gentleman!
Sen blev det både varm choklad och kaffe på tåget innan jag i den kyliga höstluften begav mig upp till eko, och hann med att hämta ut tentan innan lektionen som var rätt bra idag! Efter det blev det att värma lunchen äta och sedan upp till H326, datasalen alltså, för att tillsammans med Johanna ocj Jenny åter ta tag i HWA 1 och peppar peppar ta i trä vi är faktiskt nästan klara nu, har bara lite pill på en uppgift kvar men det tar vi imorgon! Sen var simning inplanerat men det är så skönt hemma och jag är trött och det är kallt ute så det blev uppskjutet och ersatt av lite glass, som syster gull köpt hem:) ajaj på mig-bättring krävs!!! Tänkte ta det imorgon men då ser det ut att bli en sväng ut och fotbollsmatch med jenny, johanna, anton och nicklas och antagligen en hel del flera men det blir kul! och resten av dagen blir plugg.. ska försöka klämma in lite läsning nu också så jag kanske kan ha gjort hälften av vad vi ska ha gjort vore skönt! har jag något att göra medans jag väntar på försäkringskassans telefonkö...
Lite segt att vara i uppsala när älgjakten börjat hemma men hinner med någon dag iaf! och ingen älg i dag iaf så har inte missat något iaf..
.
Syster yster och moi under en kall biltur hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0