Natti natti

trots den mycket sega dagen blev kvällen riktigt bra! Suttit och kikat lite på statistiken och tror jag fattar lite bättre, lite men det tar sig och måste bara se till att vara lite mer effektiv så borde det kunna bli bätter, men vill verkligen ha tenta resultatet nu!!!
Sen släppte jag plugget för ikväll, gjorde lite varma mackor vred upp musiken och började packa och eftersom jag är ensam i lägenheten ikväll vred jag sedan upp musiken lite till och så blev det lite dans till packningen och ihopplocket bara för att det var kul:D
Så nu är jag riktigt uppåt och borde verkligen sova så jag orkar upp när klockan ringer imorgon, ska vara i skolan 8 men känner verkligen inte för att sova!
Så jag tänker nog fortsätta ha en rolig kväll en stund till;)
Bon nuit! (tror jag det var, var ett tag sen franska lektionerna nu)
By the way om ni inte hörts Volbeats "Still counting" så lyssna iaf på början av den, första textraderna är bara så rakt på, helsköna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0