Förkylning ordet för veckan

Så den här veckan såg redan från start ut att bli en riktigt tuff vecka av många orsaker men med ett guld slut av många orsaker. Men till att börja med skulle HWA1 bli klar, HWA2 i princip göras klart, föreläsningar, problem solvings och tentaplugga på en sån krånglig kurs så det inte är sant var andra delar plus lite allmänt som städning och vad händer på måndagen. Jag får någon slags akutförkylning vilket gör att näsan läckt som en kran i princip konstant måndag till onsdag med en kombination av taggtråd i halsen och till och från feber har verkligen hjälpt denna vecka.. Jäklar vilken taskig tajming.. men idag så är jag bara lite snuvig inget ont i halsen och febern är borta-yes! Vilket var skönt eftersom idag blev en Sthlm resa med kusinerna, moster, syster och mor med främst en tur i Gamla stan:) med höjdpunkten Michelangeloo, helt sagolika pizzor och heder till mig och Tove för vårt pizza ätande;) Inköpen blev en påse handgjord choklad,, mums mums mums! och tre böcker från SF-bokhandeln, läst bara några sidor men verkar jättebra!!!
Men bara jag tar mig förbi tenta imorgon på morgonen så kommer belöning för skitveckan.. Lite shopping, julklappar och något till lördagen och såklart mat! Hem och tvätta skönt med rena kläder och sen lugn eftermiddag innan Dennis kommer hit på kvällen<3 Lördagen blir vi kvar hos mig i Uppsala och bara tar en lugn förmiddag tror jag får se vad det blir, sen blir det hotell i Enköping och 50års fest på kvällen! och hotell innebär hotellfrukost, Lovley! och då är det dessutom första advent:) MEN måste förbi tentan imorgon först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0