Ännu en vecka

Helgen var bra, inget plugg men började uschligt då det blev lite för mycket närkontakt med ett rådjur på vägen hem, vilket skakade mig rätt rejält och satte lite mörka färger på resten av kvällen men det var kul att vara på halloween kväll hos my och tove, lika tokigt som vanligt och fick mig att tänka på annat.. och tack mamma för att du var så härligt mammastöd:) sen blev det lite mys med Dennis på kvällen, precis vad jag behövde och jag kunde somna gott
Hoppas du är ok!

Så efter en lugn helg är det nu skolvecka igen, seriös skolvecka eftersom HWA1 släpps denna vecka och vi ska börja räkna på allvar och med början idag och med tanke på läsning och föreläsning behöver vi verkligen plugga för jag fattar i princip inte mycket alls:S inte ens alla tecken.. shut!!
Har precis fikat, blir snart tvätt och matlagning och sen lite läsning- invirad i filt och sockor är en aning frusen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0