monday morning

Efter en bra men allt för kort helg hemma så var det på söndag eftermiddag dags att åka till uppsala igen men inte ensam, för jag hade nämligen sällskap av Malin som skulle stanna hos mi i natt innan hon åker till USA. Det blev en ren toppen kväll och kul att ha lite "tu man hand" tid innan hon åker eftersom jag inte kommer få se henne på ett år, helt sjukt..

Idag började därför TIDIGT och då menar jag verkligen TIDIGT, klockan ringde 4 och halv fem gick vi ner till stationen frö att ta bussen till arlanda där vi sedan bara satt och pratade till de andra au-pairerna kom och det var dags att checka-in och skiljas, vilket var en riktigt konstigt- jag kommer inte träffa henne på ett helt år..

Efter en kort tåg tur är jag nu hemma igen och kollar upp lite och äter frukost och ska plugga lite innan en lång dag av studier tar vid, förelsäning Fek först sedan Statistik tentaplugg med jenny och johanna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0