Flitig men trevlig dag

dagen började urdåligt av vissa anledningar men det spelade ingen roll eftersom fortsättningen var bra. aknade  upp till en nystädad lägenhet och cyklade till Boye och mötte upp Jenny för att försöka komma ikapp lite med statistikplugget. Lite märkligt var dock det faktum att det var en polisbil utanför mitt hus imorse och två polis män som gick runt och kollade och sen när jag åkte kom det ytterliggare två polisbilar så något måste ju ha hänt men inget allvarligt verkar det som eftersom det nu inte finns några spår efter dem. Jag och Jenny lyckades dock ta igen det mest läsandet på förmiddagen plus en fika. Sen blev det lunch paus innan vi möte upp på stan, och vi införskaffade en present till Hanna, nu är det fixat. Nu är bara frågan vad man ska ha på sig till födelsadagsmingel med vin, tapas och loungemusik men jag har till söndag på mig att bestämma mig:)

Sen fortsatte plugget några timmar till i fönstersmygen på statsbiblioteket innan bröt för dagen, vi gjorde dock upp lösa planer på att försöka göra det en gång i veckan så plugget flyter på. På vägen hem följde även en semla, som var mycket god. Nu blir det lite PM analys i väntan på kvällens premiär av Criminal Minds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0