Icecold

Så de två sista vardagarna denna vecka blev det arbete och vädret var inte på min sida alls, eftersom man måste ha rutan på bilen öppen för att få ut posten innebär det att iskylan hela tiden sipprar in och då spelar inte värmen i bilen så stor roll... och torsdagen var det strax under 20 grader kallt plus snöfall, som gjorde det väldigt slirrigt och halt på sina ställen, fredagen blev sedan ännu kallare där temperaturen efter vägen varierade mellan -20 och -30 - not nice! Plus detkommer det snö på händerna när man öppnar brevlådan. Så när jag väl kom hem så var jag så frusen, men turerna gick bra båda dagarna och det är faktiskt kul att gå in några dagar att köra på posten, trevlig omväxling.

Annars har det vara ganska lugnt, beställde dock kurslitteraturen idag eller iaf största delen och det uppgick till en summa av nästan 2000 vilket inte alls var kul och då har jag fortfarande några hundra kronors kurslitteratur kvar att köpa men förhoppningsvis kan jag sälja vidare en del senare..

Ikväll kommer Ottossons på namnsdagsfika och senare ikväll blir det film så det verkar bli en mycket bra kväll:)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej har tillägnat ett inlägg till dig, det är inte många rader men jag hoppas du tar till dig av det ändå. Sköt om dig!

2010-01-13 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0