100125

helgen spenderas utanför Uppsala först en snabbvisit hem och därefter Karlstad på lördagen. Efter att snabbt varit upp till Katie träffade jag Anna-Karin nere på stan, alltid lika kul attt träffa henne. Det blev lite lunch på subway och lite gående i affärer där höjdpunkten som vanligt var Boulevard, en riktig guldklimp i Karlstad- för den som inte vet så är det en helt fantastisk inredningsbutik. Den här gången blev det bara en klocka, det var vad plånboken tillät- skulle i princip kunna tänka mig hela affären:)

Sen blev det en tur till Bergvik innan jag återvände till Katie där det blev en myskväll i lägenheten. Blev dock ordentligt förkyld i helgen, snorig och feber inte trevligt alls.

På söndagen myste vi i lägenhetn fram till lunch innan vi tig bilen hem+a-ks bil som skulle hem till grängesberg

Idag är jag tillbaka i uppsala och har haftföreläsning, skickat böcker haft basgrupps möte och handlat mat- ska nu försöka plugga lite innan jag ska iväg på nollningens pubrunda ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0