jag sviktar

Jag vet inte riktigt vad det är men jag klarar inte riktgt av att hålla alla bollar i luften just nu, det börjar bli för mycker och det känns som det påverkar allt... Jag behöver hitta ett nytt fäste och lite bättre organisation utan att helt köra ut mig. Idag var en av dessa dagar, började med lite sista inför läsning på morgonen och sedan basgrupps möte vid tio för att sedan följas av liveintervju med KPMG och efter det företagsekonomi för att sedan gå direkt till statistiken för att äntligen få cykla hem strax efter fem.. Företagsekonomin är faktiskt riktigt intressant nu och jg tycker att statistiken är kul men tillsammans blir det så mycket, statistiken känns viktigast men när det väl bli de föreläsningarn apå eftermiddagen efter föken föreläsningarna är jag redan trött ihuvudet och jag hänger inte med som jag borde, med allt grupparbete på fök blir det även att jag gör det först eftersom det inte bara påverkar mig utan även min grupp.. sedan gick väl inte heller sista tentan bra alls, hade siktat in mig på helt fel grejer är glad om jag får med mig hälften av poängen men det finns massa poäng kvar att väga upp med så det är väl något positivt. Måste dock se till att komma ifatt med statistiken i helgen, måste måste måste.

En komisk grej på veckans gruppgrej var att min grupp fick produkten choklad- kunde det bli bättre till chokladälskaren:) Dessutom har jag Svenska Rally helgen att se fram emot nästa helg ska bli så fantastiskt kul även om resan dit kan bli lite krånglig, men men

Är dessutom lite avsi på pappa som har fått åka till Paris, snacka om att slösa resan eftersom han inte vill åka. But I DO!:)

Jaja, nu blev det lite gnäll i detta inlägg men men det passerar det gör det alltid det gäller bara att köra på!

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0