Back in Uppsala!

Så efter ett långt sommaruppehåll så är jag nu tillbaka i vardagen och Uppsala, sommaren har varit fantastisk bästa någonsin! Så det blir en kort sammanfattning månadsvis:

JUNI
Ledigt, sol, bad, Linas student, utgång på studenten - Dennis, Paris, vänner, A-K, Dennis, Paintball, Midsommar, Dennis, MC, bio

JULI
Peace&Love, A-K, Spelmanstämma, bio, Veteranbilsrally, MC -Valbo-Dennis+släkt, JOBB-Posten, Dennis, Shopping, utgång, A-K, Dennis, Classic Lady, Beach 2010

AUGUSTI
Dennis, fika, Paintball, fest, Dennis, A-K, Antiksmässan, resebyrån, resebokning, Dennis, Uppsala, AMSTERDAM- A-K, Dennis, kräftfiske, kräftskiva

Vilket i mycket korta drag är min sommar och nu with boyfriend:) något av det bästa med denna sommar! Men nu är det skola som gäller igen, dags att bli seriös bara hålla tummarna att min bok kommer tidigt en riktig fetting på engelska, men det ska bli kul att köra igång igen.

Dagen startade hemma hos Dennis och sen blev det ner till tåget dit han kom och sa hej då:) jag blev så glad även om just det gör att det känns trist att åka tillbaka till Uppsala.. Tåg resan gick fort, sen möte lina mig och mina väskor vid tåget och hela vägen hem var det ÖSREGN det bara vräckte ner så vi blev helt dyngsura så nu är badrummet fullt av blöta kläder, och snart blir det skola sen en lugn kväll

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Mkt bra sammanfattning jag fattar precis ;)

2010-08-31 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0