tuesday afternoon

Idag har varit en sån otroligt fin vårdag, vaknade överraskande nog redan strax före sju trots att det blev lite sent efter att ha sutit uppe och gjort webbprov men nu är iallafall  alla redovisnings webbprov klara:) 8SE, måste dock nå 51 SE för G och det helst utan sista tentan så jag kan gå på linas student...

Dagen började som sagt tidigt men att vakna innebär ju inte att gå upp så jag låg och drog mig till runt nio, då jag gick upp och började dagen på riktigt, läste lite redovisning och sen blev det Dugga seminarium, efter det blev det en lite tur på stan i det fina vädret följt av en tur hem för lunch och efter det Statistik intro till uppgift 2, verkar ite små krånglig.. Sen blev det det e ungefär en timmes köande för att få ut ett gästkort till Valborg för A-K men nu är det fixat iaf:) bara en vecka kvar snart, kul men stressigt då det även betyder att tentorna närmare sig:S Sen kom jag hem för att hinna med ett NCIS och nu blir det lite plugg innan nästa börjar vid 20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0