Slut på påsken

Efter en lågledighet hemma så avundas jag iaf syster som har påsklov hela veckan, som jag saknar lov-de existerar ju inte längre! Påsken var dock full av härligheter, mor och Lina kom och hämtade mig på onsdagen och vi å lite gott på Panini innan vi åkte hem. Torsdag blev det arbete och sen fika med Therese på BK, timmarna flög förbi, perfekt avslutning på dagen! Fredag blev lugn dag hemma och Påskafton kan beskrivas som mys! med familjen, påskägg och en fantastisk påskmiddag:) Gud vad mätt jag var!!
Sen blev det angling med familjen och kusinerna vid Mellansjön vilket var mycket trevligt och fint väder fick vi, alla var lite små röda i ansiktet, sen blev det inget gjort den eftermiddagen däckade totalt när jag kom hem

Söndag blev det fika, bowling, fika med A-k och Sanna vilket var jättekul! Bowlingen på gick i 2 timmar och nog min bästa gång hittills, typ runt tio strikar var jättenöjd men det kändes i handen och handleden efter! Vi fick dock storstryk av Sanna:)

Idag på morgonen åkte jag tillbaka till Uppsala på en dyr biljett då jag inte tänkt på att det var första vardagen efter påsk räknade jag med att kunna köpa på atomaten som vanligt men nej nej de var slut, så det blev att punga ut till en första klass biljett, skön åkttur men inte prisvärd

Sen har det varit föreläsning och äntligen våfflor, tackar för järnet moster! Sen blev det arbete på rapporten till statistiken och nu latar jag mig lite och ska försöka få undan ännu ett webbprov på Feken, förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0