Så frustrerande!

Satt hl kvällen igår och funderade och räknade och blev smått tokig på ett tal jag inte fick att gå ihop på webbprovet och nu när jag aning tjurig på morgonen testade en annan infallsvinkel som jag verkligen trodde var för enkel och genväg så blev det rät, grr... Hela jäkla kvällen igår bortkastad, när jag kunnat läsa annat, suck. Börjar känna mig ganska stressad över båda kurserna nu, så sjukt mycket på båda och som kräver prestation, måste verkligen prestera bra på första tentan på Redovisningen och grupp uppgifterna och duggorna så jag kan strunta i sista tentan och gå på lina och mys student.. Sen statistik ska jag ju läsa nästa år, det måste gå vägen och nu närmar sig tentorna med stormsteg, tre veckor och en grupp uppgift och tre duggor till redovisningstentan och fyra veckor och en dugga till statistik tentan,, sjutton också.

Ja ja idag blir det dubbla föreläsningar och sedan hemresa förhoppningsvis kan jag hitta lite fotfäst och ny inspiration till plugg hemma under helgen, måste köra statistik som sjutton eftersom jag låtit den släpa lite för redovisningen.. måste också fixa en dugga i helgen..

Har dock ljuset av Paris resan den 7/6 som lyser i horisonten ska bli så sjukt kul!!! Sen finns det ju även en ljusglimt iform av valborg på vägen även om det är helgen innnan första tentan..

Packad och klar nu iaf, så gott som, på lunchen ska jag hämta biljetten och hemma och hämta väskan och sen efter sista föreläsningen blir det spurt till tåget

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0