Min rosa dammsugare skrämmer bort dammet

Så idag blev det freläsning, rätt trist och sedan simning- så skönt. och sen blev det faktiskt två croissanter, sen så fram emot att få testa den äkta varan i Frankrike:)!!! Det blev även idag våfflor till lunch, var så got så det fick bli två dagar i rad, sen har jag sutit och lyssnat igenom en massa webbföreläsningar eftersom jag har halkat efter en del med dem.. Packade även upp dammsugaren jag fick av mor och far och den lilla rosa/lila faran har glidit runt och tagit bort damm nu, ska köra lite fin puts imorgon och avslutar nu kvällen lugnt med lite plugg och lite tv, kanske en film. Dock lite trist av första säsongen av NCIS verkar ha försvunnit finns inte någonstans och jag är så sugen på att se den.. Någon som sett till den??

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Har jag missat något ska du till frankrike??? när

2010-04-07 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0