En lång dag...

Idag har varit Låååång...

Började med seminarium angående inlämningsuppgift därefter gick jag och Ullis och lunchade på Linné och satt ute och njöt ute i solen. Efter det möte vi upp resten av basgruppen vid lokstallarna och sen satt vi fram till halv sju med Redovisning II uppgiften och även om vi inte är klara har vi kommit en bra bit på vägen, vi måste bara dubbelchecka siffror och skriva en anlays på slutet så är det gjort. Det som är lite segt är att jag inte hunnit tenta plugga något idag i något ämne men får försöka klämma in något nu på kvällen behver få in mer i huvudet, desperat..

Fick dock glada nyheter från A-K det blir Classic Lady I Rättvik iår igen, var riktigt kul förra året och det gick rätt bra. Så nu måste jag bara fixa kläder:)

Nu ska det bli lite kvällsmat och snart ett nytt avsnitt av NCIS

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gud vad avundsjuk jag blir, älska Linné! <3 Tog du deras pirog? It's delicious! :D

2010-04-28 @ 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0