Ännu en underbar dag

Idag var en väldigt trevlig dag, till största del, den började visserligen tidigt men det gjorde inte så mycket. Förmiddagen blev det föreläsning coh efter det mötte jag upp Johanna och Jenny för några timmars statistikplugg på en filt ute i solen, och kan bara konstatera att det är så man ska plugga så skönt. Det märks att våren och sommaren är på G för det stekte på ganska rejällt efter ett tag. Efter det var jag och hämtade ut mitt nya pass, kan inte säga att jag är supernöjd med bilden, men när har en passbild någonsin blivit bra?

Efter det begav jag mig hem och låg och vilade en sväng eftersom jag fick en släng av vätskebrist 8) efter att ha varit ute i solen, efter jag åter fyllt vätskereserverna gav jag mig iväg och handlade och efter det blev det en lung kväll, en del plugga och jobb med Dugga V och efter det blev det Svenska Hemmafruar och lite lyx med en liten skål vindruvor och en bit mörk choklad, Maria Montazami menade ju också att man ska unna sig vardagslyx;)

Idag har det blivit lite plugg på morgonen, och ska sedan iväg på seminarium för gruppuppgiften och efter det ev. lite gruppuppgiftsarbete. Ska försöka hinna med en sväng simning innan jag beger mig hem, för en eftermiddag av mer plugg, tentorna närmar sig alldeles för fort. Det är verkligen skönt att ha en Parisresa att se fram emot långt bort i pluggtunneln...

Sedan blir det NCIS ikväll och förhoppningar om ett bra nytt avsnitt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0