Zzzzz

Blev så himla trött igår, fattar inte vad som hände. Allt var som vanligt tills strax efter jag gjort klart testet vid halvåtta någon gång och jag hade tänkt sätta igång med franskan. Det var som att springa in i en vägg jag blev tvär trött, och typ nästan somnade i soffan gång på gång - men eftersom jag tänkt titta på Svenska Hollywoodfruar så kämpade jag mig upp och det var lite ovanligt för ivanliga fall är jag en riktig lite nattuggla hursom helst lyckades hålla mig vaken och även packa väskan men sen total däckade jag i sängen.

och även fast jag fick 10 timmars sömn när jag vaknade vid åtta så är jag fortfarande helt sömning. Idag blir det om en liten stund bara och sedan tåget hem till dalarna, och denna gång med en biljett på 16 kr - älska sj tradera auktioner!

Resten av veckan blir lite annorlunda än vanlig det är nämligen lite älgjakt i Kullen som står på schemat, sitta och små frysa ute i skogen och hoppas att det (inte) kommer en älg, och som omväxling panikplugg me franska på kvällen;)

Bonne Journée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0