Tisdag och labben inne

SÅ igår var det ingen föreläsning vilket gav upphov till en lite väl lat dag, måste jag tyvärr erkänna:/ det blev dock en del läsa framåt eftermiddagen och också satt gång det sista testet dock ej klar.. vi dsju kom jenny över och vi fixade det sista på labben, nu får det bära eller brista- vi hoppas såklart det går vägen vore verkligen trist annars..

Vaknade sedan imorse och gick tillslut upp efter ett antal snooze och duschade, men när jag skulle stänga av dushen gick det inte- alls hur jag än vred och tryckte. När paniken började komma lyckades jag dock nästan stänga av den så den står bara och rinner nu. Ringde och felanämlde och någon skulle komma och fixa det- men det har inte hänt än, så det står fortfarande och rinner..

Har dock varit iväg till ekonomikum där vi skrev ut och lämnade in labben och sedan hade sista riktiga föreläsningen, tentan börjar kommma otäckt nära. men med labben borta och franska tenta nyss gjord blir det nu full fokus på tentan! Idag tänker jag läsa de sista två kapitlena och försöka bli av med testet och sedan blir det franska lektion ikväll så jag borde iaf läsa igenom texten..

men nu blir det mat, sedan plugg och allt till ljudet av rinnande vatten från badrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0