tester - check

Så var det sista testet gjort och avklarat och alla tester är därmed gjorda och jag får med mej 6 glad (och antagligen nödvändiga) extra poäng till tenta - alltså behöver jag bara 44 poäng för att klara den-. Men de 44 poängen kommer kräva en enorm mängd plugg för att klaras av!

Nu blir det lite mer läsa fram till 16:00 då det blir lite project runway till 17:00 och under tiden blir det lite franska fram till att jag måste ge mig iväg vid halv fem upp till HumC för kvällens lektion...

Imorgon väntar sedan en dag av plugg.. suck suck suck suck suck och sedan följt av en vecka som måste bestå av plugg också - SSSUUUUUUCCCCCKKKK!!!!!!!!

och sen blir det tenta - HJÄLP! 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Känner exakt som dig! Vi sitter i samma båt :) Men du har sånt läshuvhud så det där klarar du ska du se bara du ger det lite tid!

2009-10-20 @ 18:42:11
URL: http://annakarinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0