onsdag morgon

så var det onsdag igen, en ledig dag utan föreläsningar men som nu när tentan närmar sig kräver full pluggväxel. Började dock dagen lugnt med frukost och lite koll på bloggar för att se vad som händer;) Möte även reparatören i köket när jag fixade frukost och han skulle nu på förmiddagen försöka fixa tillbaka varmvattenet som varit av sedan igår och även min rinnande kran, det var något fel på blandaren(vad nu det är), jag är nöjd bara det blir fixat- till skillnad från pappa behöver jag inte veta alla bakomliggande faktan när jag inte behöver fixa det själv:P

Om jag hunnit läsa tillräckligt så blir det även en simtur idag och det vore skönt att komma igång igen för det var ett tag sedan och min rygg som varit en enda pina senaste veckan skulle verkligen behöva det. men som sagt då måste jag ha varit duktig först:) Lunchen är dock kirrad för idag eftersom jag har kvar rester från igår:)

Nu ropar dock statistikböckerna, can´t wait....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0