Det går framåt, sakta men säkert

Så idag blev det upp och hoppa(snarare släppa sig) upp bright (mest mörkt) and early vid fem för att börja resan tillbaka till Uppsala vid fem i sex. Har dock haft en toppen helg och ganska bra med plugg kunde dock ha varit lite mer franska men men.

Efter en rush hem i kylan så kom jenny över och vi satte oss åter igen med grupp arbetet som hittills gått något segt, vi kom dock i gång ganska bra men sedan började det fastna igen så vi tog lunch paus, under denna tid trampade jag allt vad mina ben hade i motvind bort till Studentkåren och dess bostadsjour, och guess what 4/1 får jag flytta in i ett rum och kök på luthagsesplanaden. Dock en bit från stan men ändå, ett eget kök:D

Sedan var det hem igen och på något sett motvind då också och sedan så körde vi lite minitab och efter ett tag kom jenny över igen och nu fick vi faktiskt undan större delen av rapporten, bara tre uppgifter kvar bara vi kan lyckas få minitab att räkna ut samband mellan två variabler, vilket vi just nu inte fattar ett skit om hur vi ska göra:(

Efter det blev det test 5 och det är nu avklarat:) och nu blir det lite lugnt innan jag ska starta upp franskan igen, tentan närmar sig:S dess värre har jag inte bestämt mig för vilken inriktning jag ska välja vilket börjara ge mig seriös panik då anmälan ska in torsdag men det lutar eventuellt lite åt statistik+företagsekonomi nästa år men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0