trött...

Jag vet inte riktigt vad som hänt men jag känner mig bara trött, trött på att hela tiden ha något jag måste läsa, måste göra - jag vill bara att det ska vara över. Längtar just nu så sjukt efter ledighet och julen och skulle bara vilja njuta av den hela december men det finns ju tyvärr annat som måste göras, ev. 4 tentor beroende och tre pm innan jul:( Jag kan inte säga att jag är stressad så bara trött på det är egentligen inte orolig över kommande tentan hellr, fattar egentligen inte så mkt men det r jag inte ensam om så det r skönt så det känns som det får gå som det går och att den här tentan egentligen inte är en sån big deal jag kan alltid göra omtenta och så har jag inte känt förut, undar vad det betyder:/

Har doock haft en duktig dag- började morgonen med frågestund, sen hem och pluggat nästan hela tiden sedan dess med hjälp av lite choklad, behövs för att hålla igång.. Är nu nästan klar med alla frågor och kan börja göra gamla tentor efter det och hoppas att det räcker

I helgen blir det återseende med totte och ture:) saknat de små tussarna något otroligt, de är så söta och busiga- de är glädje. Sen blir det lite julpynt, julbak och troligen julbak men det måste bli en del plugg okså om det ska gå ihop och så blir det arbete på fredag

 

Ska nu ta de sist frågorna så jag blir klar med det.. Zzzz..


Kommentarer
Postat av: Majsan

Kanske beror på det "underbara" vädret. Kusinen är lika trött på allt "måste" pluggandet.Ha det bra så ses vi snart. Kram

2009-11-26 @ 07:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0