händelserik dag

Började dagen med frukost, dusch och kommunallagen innan jag gjorde iordning matlåda och åkte till ekonomikum där jag mötte upp Angeliqa och Jenny för lite lunch. Det blev en rolig timme innan det blev tre timmars föreläsning om kommunalrätt- suck förvaltningsrätt är så inte mitt ämne. Vi hann dock med en lite fika i pausen. Lite oroande var dock att ekonomi statistiken fått tenta resultaten för tentan som var samma som våran och G/U fördelning var ungefär 50/50 och alla som fått G hade fått endra E eller D. Så mina förhoppningar på tenta resulaten som borde komma under denna vecka är inte allt för ljusa längre.

Efter en seg föreläsning blev det ljusning, jag träffade nämligen ylva på stan för lite fika och lite titt på julgrejer i affären och sedan till musikskolan där hon blev upphämtade. och det var faktiskt jättekul att bara träffas så och det blir troligen fler gånger:)

Sedan blev det franska som var SÅ seg idag sedan cyklade jag hem med Aida, jag hann till och med se slutet av det första av det nya NCIS avsnittet som var helt fantastistk bra. Inget tentaresulatat än:/. Nu blir det packning för hemresan, ska direkt till tåget efter föreläsningen imorgon. och massa fix till mammas fest- har lyckats göra upp ett schema för allt jag måste få gjort de kommande dagarna med kulminering på lördag kväll ooch en del eftersvall på söndagmorgons frukost. men det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0