En timmes kö, några sekunders vacc.

Så idag försov jag mig, klockan ringde vid sex och jag skulle upp och duscha men jag tänkte att jag ligger kvar bara fem minuter till. och det nästa jag vet är att jag öppnar ögonen kvart över sju och eftersom jag började åtta borta vid ekonomikum blev det plötsligt väldigt bråttom. Men efter spurt i regnslask så kom jag i tid och satt sedan igenom 3 h "gruppövning"- som mer var frågestund men det var ganska lärorikt.

Efter det blev det köande till vaccination för vad våran föreläsare kallade grissjukan och sen blev det stick i armen och fort gick det bara man kom fram. sen blev det en sväng på stan då jag hittade en klänning till mammas fets - chansade lite och körde på en röd klänning och inte bara svart som jag brukar (svart funkar dock alltid:))
Var även upp och lämnade uppsägning av rumskontrakt hos studentstaden.

Efter det var det ytterliggare cykling i blåst och regn. och efter att ha blivit en aning illamående och ond och konstig i armen har det sedan blivit vilostund i soffan, trevliga biverkningar men jag antar att jag tycker att det är värt det annars skulle jag inte tagit sprutan. jag var ju medveten att det kunde hända tidigare men det är ju iaf lite otrevligt när det händer.

Har skrivit rent anteckningar och ska nu försöka läsa lite förvaltningsrätt och tillsammans med lagboken ge mig in på frågorna igen. Sedan väntar en dumlesnack påse och en EMA-kväll, vilket alltid brukar vara riktigt bra!

Såg dessutom Trubbel i Paradiset igår och den var helt OK! Bara ett biobesök kvar sen blir jag guldmedlem- men så är jag också filmtokig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0