Done

Så vi kom igenom redovsining idag och det gick helt ok! Efter det blev det kaffe och sedan hem till Hanna igen för att arbete med pm och idag flöt det på. Efter 4 timmar i Hannas mysiga rum så kan jag glatt meddela att vi är klara med även det sista pm, nu har vi bara korrektionsläsning kavr - vilket är uppdelat och ska bara göras. Det här grupp arbete har verkligen funkat bra, beror nog på den bra gruppen. Vi har jobbat bra och det har varit trevligt också vilket alltid är en bonus! Blir nog ett pm firande fika framöver också:) Tack vare Hanna har jag nu också Spotify, vilket är jättebra. Hur mycket gratis musik som helst- när jag vill så länge jag har bredband. Stor tumme upp!

Nu blir det franska plugg och ev. lite pm!

Avoir


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Har du fått en inbjudan av henne? Kanske kan fixa en till mig med i så fall?? kram!

2009-12-09 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0