29,5 / 32 = G :D!!!

Ännu en måndag men nu närmar sig åtminstone lovet även om det fortfarande är ett helt gäng måsten kvar. Efter en mysig helg i värmland så hann jag även med adventskonsert i grangärde kyrka, vilket var bra med några riktiga guldkorn- den här gången Erik Nordströms basfiol spel av Chopins Largo och Diedens arrangemang av God rest ye merry gentlemen så fantastisk påminde faktiskt lite om Ronya musiken;) Besviken dock att de iår tagit bort Koppången som är en personlig favorit. Sedn blev det även glögg mys och en rättsfallsanalys på kvällen.

För att vara i tid till pm så blev det aptidig uppgång imorse - klockan ringde och visade då 3.55 :´( Hann dock med lite gos med hårtussarna:) Tack vare en otroligt snäll pappa fick jag skjuts till tåget och tåg resan blev rättsfall inom sekretess.

Sen har dagn bestått av pm, pm, pm - nu det muntliga om självkostandsprincipen som vi har redovisning av i morgon 8:00. Dagen började på ekonomikum i "Grottan" och vid lunch fortsatte vi hemma hos Hanna och Louise - otroligt fin lägenhet och fantastiskt läge! Efter att i princip haft ett manus med rätt tidspann som vi är relativt nöjd med slutade vi dagns arbete vid 16:00 med en del hemläxor -  träning av materialet för imorgon och rättsfall till sekretessen - vilket vi hoppas kunna avsluta även det pmet imorgon efter redovsininge - blir en heldag.

Dagens stora negativa var att jag lyckades bita lös trådn på baksidan av tänderna, som nu sitter halvt lös och fastnar i allt speciellt när jag förösker äta - förhoppningsvis får jag en tandläkartid i veckan - plus måste köra en del franska inför lördagens tenta...

Dagens stora positiva - fick besked om att jag KLARADE tentan - 29,5/32 - JIPPIE!!!

Jag fattar inte hur det blev så bara för det var så många jag var osäker på, precis som på förra var jag säker på att det skulle hamna på gränsen men tydligen inte och inte klagar jag för det. Ser dock inte fram mot nästa som enligt Hanna verkar vara skitsvår och dessutom tidspress på.. men just nu njuter jag av resultater och beglagar att jag i princip inte kan tugga i mig något - jäkla tråd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0