Still sick..

Fortfarnde sjuk och vaknade med känslan att jag knappt kunna andas, men efter lite medicin och dricka gick denna obehagliga känsla över, sen kändes det bättre under dagen innan det uratdae till en till att bli värre under kvällen. Inte ens yoghurt är tillräckligt lättflyttande för halsen längre.. suck
bara en föreläsning kvar imorgon inna jag kan åka hem

dagen började med pm-skrivande och försök tilll ideér med lite brainstorming, men vi får se hur det går och om det blir bra. har ingen aning om vad de egentligen vill ha. Efter det blev t dubbel föreläsning uppe på ekoomikum, där det vanliga ljudtekniken inte ville samarbeta..

Efter detta blev det en stunds paus och sedan uf resegrupps möte, där det verkar somjag ska vara med och planera den långa resan till Libien villket nog kommer bli kul. Resegruppen i övrigt var väldigt bra. Efter detta har kvällen präglats av trötthet och halsont och försök till pm. Kvällens ljus var dock mor men även ett oväntat och därför så mycket roligare samtal från underbara kusin Tove. Någon som förstår mig i det mesta, utom om maskar;), denna ganska långa prata stund fick mig att känna mig bättre ett tag iaf.. Tack Tove!

Så bara imorgon kar sen återvänder jag till berget!

Kommentarer
Postat av: Tove

ormar, små eller stora är INTE lika maskar

2008-09-18 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0