Going on 30

Så nu har jag passerat min 30:e timme utan sömn och jag mår skit men jag kan inte ångra natten för det var grymt kul..
Kvällen började med nachotallrik och lite cider på vdala kl 8 med Angeliqa, Cecilia och Jenny det skulle ha blivit läxor men blev dock bara prat:) halv elva drog vi vidare till uf lokal på ekonomikum för valvakan.. Efter att alla fyra ha placerat oss på ETT liggunderlag som skulle bli hemmet för resten av kvällen, mest i liggande ställning med live sändning från en av USAs valbevakningskanaler och där låg vi och följde utvecklingen och resultaten som släpptes varje timme ända fram till fem då resultatet äntligen kom.. Obama vann!! Sedan följde väntan på de båda talen första McCaine som hade ett väldigt bra "förlusttal" och sedna mycket senare Obamas vinst tal och framträddande med familj och allt på scenen.. Det hela var så underbart bra, alla underhållande människor som också var där höjde stämningen och halv sju lämnade jag, jenny, cecilia och angeliqa valvakan..

Vi kom nu fram till att det bara var 3,5 timmar till seminariet och att vi lika gärna kunde plugga tills dess.. såsagt och gjort vi gick hem till angeliqa för frukost och plugg, vilket även detta blev mycket prta och främst skratt och flum då alla var en aning borta efetr natten.. Seminariet som följde var et av de segaste någonsin men vi överlevde.. Efter detta letade jag och Angeliqa pm böcker och sedan kunde jag äntligen vända hemmåt vi d två..

Ska nu samla energi till att orka laga lite mat innan jag tar mig en efermiddagslur...

så god natt allihop

Kommentarer
Postat av: Tove

Maria! Din förädare, quantum of solace? Bra? Nu är jag besviken på dig. =) PS snart kommer en äkta Bond-groda så du lär dig mohahaha



kram sov gott /lillkusinen

2008-11-05 @ 19:46:11
Postat av: Lisa

Obama!!!! Hell yes!!!

2008-11-05 @ 20:30:18
URL: http://meetingplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0