En ny dag men fortfarande twilight...

Så nu var det ett tag sen igen.. sorry men men det är så det blir när det är mycket annat.. Så igår var en helt vanlig dag, en föreläsning (ntroduktion internationell politik), lite simning, städning men sedan på kväll kom en riktig höjdpunkt.. Jag var till Filmstaden och såg Twilight och kan bara konstatera att det är en av de allra bästa filmer jag någonsin sätt den var helt igenom fantastisk. Den stannade kvar hela kvällen igår och ännu idag kan jag inte få den ur huvudet.. Så himla underbar.. En fantastisk film livar upp vardagen som inget annat!

Idag har också varit en ganska vanlig dag, tog det lugnt på fm och hade sedan föreläsning.Efter föreeläsning följdes jag, Angeliqa och jenny ner på stan. Där Angeliqa åkte för at hämta ut linser och jag och Jenny letade efer en tröja till hennas kille i present.. Det började uruselt och absolut ing abra kom i vår väg men sedan så var den bara där så mission accomplished!

Ikväll blir det läsning och imorgon går tåget hemmåt igen:) Där överattning med kusinerna väntar och fortsatt inspelning av CC...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0