prisa gud här kommer skatteåterbäringen

Är nu hemma efter en toppen resa till göteborg, där hann vi med ett stopp på västkusten, lite shopping i göteborg och då främst i nordstan, lite minigolf(vilket gick totalt värdelöst) och sen en tur till liseberg. vilket jag tyckte var högpunkten, jag och lina hann med, trots mycket köande, balder, kanonen, flom ride, uppsvinget, höjdsskräck och lisebergs banan. Den klara favoriten var kanonen (0-75km/h på 2 s :D) och vi lyckade även vinna en stor toblerone!

Nu håller jag på med städning och sedan kommer malin för en eftermiddag med film, vilket ska bli otroligt kul då vi inte setts på ett tag!


PÅ tal om annat positivt fick jag min skatteåterbäring denna vecka, det blev hela 441 kr tillbaka, vilket känns som en mycket positiv bonus:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0