Hemtent, dålig ursäkt men så är det..

Så nu har det varit dåligt ett tag igen men skolan har varit tokig och jag har varit död när jag väl släppat mg hem, och helgerna ja då har jag velat tänka på annat:)
Men recap, Svenska Rallyt-helt otroligt iår igen - no suprise there:)
och sen ja tiden har flutit på rätt fort, avverkade februari alldelse för fort tyckte det var gott om tid till hemtenta i datakursen och till att få in alla teorier till teoritentan. men nu är dte inlämning på måndag på hemtentan och bara två veckor kvar till tenta, hrregud vet inte hur det här ska funka...
En riktig guldklimpsdag var dock våran sena alla hjärtans, där kan man tala om perfekt kväll och den behövde jag verkligen! Jag har verkligen hittat en guldklimp att behålla:)
... och just ja har fått en provanställning till ett vikariat:)
en liten uppdat. iaf lovar att försöka uppdatera lite bättre ifortsättningen!
Nu tillbaka till hemtenta, så älskar SAS, syntax och GENMOD för den som är lyckligt ovetande vad detta är så kan jag berätta att det är dataprogram och programmering av data och detta ska vi göra en hemtenta på med hjälp av en halkass handbok på internet! Visst datorer är bra till allt möjligt men utöver internet, office och vissa basics så kan jag konstatera att jag är totalt data handikappad, helt värdelös helt enkelt. Lite som en elefant i en glassaffär.. Tur att jag har en pojkvän som kunde fixa datorn när den var på väg att då, för jag skulle inte ens ha kunnat erbjuda första hjälpen!
over and out i tenta tider

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag kräver en shopping DAG med fika och avsltande biokväll alt filmkväll snart! :D Många kramar PS: du ska veta maria att du är en underbar person. Utan dig skulle jag inte ha mkt ljus här i livet!!

2011-03-03 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0