Vårväder

Åh det är vår ute:D Fortfarande lite kyligt i skuggan och när det blåser men nu när solen tittar fram under dagarna så är det så skönt ute, VÅR!!! Man blir bara glad av det faktumet när man vaknar på morgonen:)

Hann med lite läsning och faktiskt en film på morgonen sen blev det föreläsning, tillbaka till läraren som lär ut bra och förståligt, Thank you!

Sen blev det hem lite köttfärspajs rester från frysen och lite plugga och ännu en webbprov check. Krånglade som sjutton i början när jag försökte mig på massa formler men sen när jag testade vad jag trodde var alldeles för enkelt funkade det plötsligt, är lite misstänksam över det, hmm.. måste fundera mer på det.. förra veckans dugga var också så, såg himla krångligt ut och var det när jag testade massa uträkningar och sen var det simplast möjliga som gällde, hmm hmm det här behöver jag tänka över.

Sen tog jag min lilla cykel ut i det underbara vädret:D och cykladde ner till stan och lämnade tillbaka Axels tiger han glömde, sen blev det hem igen för lite glass och läsning och nu är det kvällens NCIS avsnitt:) Älskar så NCIS, har fallit tillbak atill det efter lite uppehåll

Får se hur tidig säng det blir ikväll ska försöka klämma in lite mer plugg men igår total däckade jag runt nio och vi släpa mig till sängen för att tvär somna ovanligt, jag brukar var pigg till runt mitt i natten då jag tvingar fram lite sömn..

Imorgon blir det plugg, ev. simning alternaivt promenad och så ska jag troligen förbi kren och försöka fixa gästpass till A-K som kommer under Valborg:)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kalas! Förde över pengarna tidigare idag, får hoppas jag fick med allt som de behöver för att lösa ut det!

2010-04-14 @ 00:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0