så var det måndag igen

efter en helg med ganska mkt lugn och alldeles för lite läxor, hann dock med en sväng och såg flickan som lekte med elden med familjen, rekommenderas- ingen sätter sig på lisbeth salander..  så nu är det iaf måndag igen har tagit mig tillbaka till uppsala och haft dagens förelsäning som jag hela tiden tappade tråden på får försöka bättra mig imorgon för det här måste fastna och just nu är mitt huvud tabula rasa, suck:( sen var det dags för lunch och efter det en liten lur, då jag känt mig väldigt frusen och trött kanske ev. lite feber på väg men hoppas det försvinner tills imorgon.

Det är helt sjukt bara man börjar bli lite dålig även om det antagligen bara är lite huvudvärk och trötthet så är det första man tänker, inte svininfluensan snälla och det är det ju antaglige inte heller men man vet ju aldrig:S hoppas på att komma undan från det och det verkar ju som spridningen just nu iaf har avtagit något, thank god:)

skulle ha blivit lite statistik labb idag men jenny skulle till läkarn så det blir imorgon istället, nu har jag ersatt det plugget med franska har till imorgon en och en halvsida glosor som jag försöker tvinga in i huvudet, tror jag åtminstonde har lyckats med ett kapitel förhoppningsvis kan jag tränga in även det andra innan kvällen tar slut:)

Nu ska jag dock försöka släpa mig iväg och simma en km, vore bra om jag började få upp lite rutiner men det är så segt att komma igång och så skönt med filten i soffan, de har fortfarande inte satt på värmen i rummen, tror jag iaf annars är det bara jag som är ruskig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0