minitab

Så ännu en vecka är igång och försöker starta den duktigt iaf, idag hade vi först föreläsning och till skillnad från förra veckan hamnade jag och jenny inte i kö och typ kom försent när vi skulle köpa kaffe i pausen:) denna gång hade vi pengar klara och stack så fort rasten börja till skillnad  från förra veckan då vi sölade lite och då hamnde sist och fick vänta nästan en kvart:) Så det blev lite fika i solen innan andra delen tog vid, sen fixade vi passer korten och därefter lite minitab läsning innan vi hade just minitabövning. Som faktiskt visade sig vara kul! Nu funderar jag faktiskt på om statistik inriktningen inte är ett alternativ.

När jag kom hem åt jag, repeterade de två franska kapitlenas uttal och glosor till texten för imorgons föreläsning.. sen blev det faktist paus och lite fil, Nausicaä från vindarnas dal som jag lånat av tove och trots att jag var lite tveksam så gillade jag den verkligen, precis som det levande slottet!

Nu är det tillbaka till statistik uppgifter innan jag har planer på lite träning och ev. lte mer minitab mellan föreläsningara imorgon

A bientôt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0