En flitig onsdag

Idag kan jag ändå känna att jag fått en hel del gjort, jag har en del kvar men hoppas kunna göra undan lite mer innan kvällen är slut. Pluggade ett stycke, det är räkneuppgifter till PowerPoint från föreläsningarna som gäller idag, har läst hela första boken men hamnat efter på uppgifterna, efter ett tag med dem gav jag mig av ner på stan för 1km simning fick äve med mig nya Cinema som blir tidsfördrivet på tåget hem på fredag om jag lyckas få undan allt annat jag borde göra:)

Sen blev det mat och sedan dessa har jag sutit med uppgifter, har nu bara tio kvar så är jag klar med förra veckans sen har jag bara två kapitel plus tjugo uppgifter till att ta ikapp innan jag ger mig på duggan imorgon.. imorgon är det dessutom gruppövningar på eftermiddagen och vi har även fått ut grupplaborationerna som vi måste börja ta tag i, så tillbaka till korrelationskoffecioenten och regression vilket är avsnittet jag håller på med nu, Jippie!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0