äntligen fungerar det

Har hållit på i dagar att försöka få min jäkla dvd att fungera men det har inte valat sig alls, men sen fick jag infallet att byta ut sladden sagt och gjort och då plötsligt funkade det. Så det är jag mkt nöjd med, otekniska jag håller på lär mig lite iaf:)

Igår startade så en ny vecka och först aföreläsningen flöt på bra och jag var riktigt alert efter det följdes jag och jenny åt hem, vi bor bara tjugo meter typ ifrån varandra, sen blev det lite plugg innan jag sedan åkte iväg på ufföreläsning och dagens föreläsare var ingen annan än statsminister Reinfeldt. och den föreläsningen var verkligen intressant, han var verkligen en bra talar och väldigt väl på läst om allt vilket visade sig under frågestunden även om han vinklade svaren en del:)

Idag var det åter föreläsning och sedan en eftermiddag fylld av räkneuppgifter ligger lite efter och behöver komma ifatt eftersom nästa dugga är på torsdag:/ sen blev det franska och som vanligt var det ett intensivt pass, dock kul och lärde känna några fler idag, iaf ytligt:)

Morgondagens schema består av räkning, simma, äta och räkning och läsning resten av dagen och förhoppningsvis är jag ikapp efter en maratonplugg dag.. har iaf ingen göreläsning

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0