Så trött..

Under helgerna blir det automatiskt för mig att jag går upp senare och är uppe längre om nätterna, får att få ut så mycket som möjligt av helgerna:) De flesta som känner mig vet att jag verkligen inte är någon morgon människa, så sovmorgnar är guldvärda för mig. Men imorse var det återigen dags att ta morgontåget till Uppsala(dock sista gången denna termin) vilke innebar uppgång fem och eftersom jag osmart nog inte somnade förrän runt halv ett innebar det 4,5 timmes sömn, vilket gör att jag nu framåt kvällen känner mig en aning däckad:/

Har dock hunnit gå på föreläsning, inhandlat en ny bikini(som dock inte var lika bra som den gamla, men den bestämde sig bara plötsligt för att helt tappa formen), gjort upp planering för veckan (städning, sista flytt, packning) och läst 3 kapitel bara fem kvar nu, dock hundra sidor. Borde jag klara i början av veckan så kan jag ägna resterande tid fram till 4:e juni med räkneövningar, gamla tentor och repititioner. Något som jag märkt av nu inför tentan och som jag och Angeliqa diskuterade påväg från föreläsningen, just nu sätter man allt på väntning fram till tentan- alltså 4:e juni. Allt är, det måste jag göra efter 4, det vill jag göra efter 4, eller det ska jag göra efter 4.. Allt får lov att stå tillbaka för plugget. med andra ord vill jag bara att det ska vara 5:e så jag kan börja "leva på riktigt igen", börjar bli ordentligt seg i huvudet:/

Idag lyckades jag även krångla till saker och ting för min mor, var dock inte meningen mamma.. Men som den fantastiska mamma hon är tog hon den med jämn mod. Kan också passa på att vara lite avundsjuk på pappa som med jobbet idag åkte till Tyskland över några dagar, vill också ut att resa! Resan är dock hel bortslösad på honom eftersom han hellre är hemma..

Nåja, känns som jag gjort mitt duktiga för idag och i mitt tillstånd av trötthet blir det inte mycket nyttigt gjort iaf så kvällen ser ut att bli lite koma framför TV och ev. några räkneövningar och sen vila ut mig till imorgon

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter som min pappa. Han var till både Kanada och Grekland alldeles nyss, men han vill inte åka alls. Han stannar hellre hemma säger han.

2009-05-26 @ 11:04:25
URL: http://macilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0