Nya tag!

Så nu var det ett tag sen igen men det har varit mycket annat eller inte mcyket att skriva om..

Valborg var toppenn, och helgen avslutades sen med bio med kusinerna och bowling med anna-karin och malin, måste göras om snart!
Sen var det tillbaka till Uppsala en snabb sväng, för början av den nya kursen Internationell makroekonomi, lite klurig och mindre intressant än förra kursen.. där jag håller tummarna att tenta gick bra så jag slipper omtenta..

Det blev dock bara en kort tur till Uppsala denna gång och är nu redan tillbaka i Dalarana, av den enkla anledning av Pappas fest är i helgen, som jag lovat att hjälpa till med.. Så det är matlagning, bak och städning som gäller de närmaste dagarna och sedan fest på Lördag!:)

Saker och ting flyter på bra just nu, har nu fått ett eget rum, på kantor.. dock bara stdentrum men med eget badrum och det är bara mitt! har trivts bra hos maria men det ska bli kul med något som verkligen är mitt eget:)
Sen finns det andra anledningar att vara glad men det är för nytt än;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0