Glömsker

Så kom den dagen då jag glömde något viktigt, jag åkte nämligen till Uppsala utan att ta med sladden till dator och eftersom den var så gott som urladdad innebar det att jag inte kunnat använda den under veckan, men nu har jag el till datorn och den är full av energi:) Till skilland från mig som nu är på väg att få influensan, brännande hals och käsliga ögon.. suck..
Dessutom ska jag jobba på fredag, ska försöka vila och friska upp mig imorgon annars blir det en dag på alvedon och vilja:S

Sen måste jag försöka trycka in lite Internationell makroekonomi imorgon också men det kan jag göra från sängen, eller sovan.. Konjuktursvängningar och BNP-teorier here I come!

Va för övrigt och kickade på mitt rum idag, det var inte toppen men helt ok.. ungefär som jag förväntat mig.. hoppas bara det kommer funka med kök och de andra, det är min stora oro just nu:S

Var dessutom på framtidsföreläsning och en av ex.pol.magarna som var där hade läst programmet jag dömmer om(oupnålig dröm verkar det som, men drömer gör jag!) nämligen diplomatprogrammet- som bara tar in några stycken till varje period och kräver utlandsstudier/arbete, minst tre flytande språk.. vi får se vad som händer om man siktar mot stjärnorna kankse jag iaf når bergstopparna..

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

You can do it. Hade varit skillnad om det var jag. Haha min utbildning låter så tråkig i jämförelse med din. Börjar fundera på om jag verkligen kommer göra något med mitt liv

2009-05-14 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0