Skrutt Cykel!

Så var det dags igen, min cykel har fått punktering, för femte gången sen jag kom hit till uppsala det är bara inte sant.. så någon dag måste jag nu ägna åt att krångla med at byta slng igen.. suck.. gillar inte cykel just nu.. men det är samtidigt så drygt att vara utan den, uppsala är ju cyklarnas stad, det tar så lång tid att gå överallt det går så mycket fortare och enklare när man kan cykla men det kan jag ju inte nu:(

Idag hade jag iaf sovmorgon till 8 vilket var SÅ skönt, sen träffade jag Boel och Theo uppe vid ekonomikum och vi skrev i dag klart diskssion och slutsats så nu har vi bara små grejer kvar som vi ska fixa imorgon och så göra en presentation så är vi klara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0