ingen särskild dag

Idag har inget spännande alls hänt, överhuvudtaget.. men ibland är det inget fel med det heller:) Började dagen med att klara av lite punkter med mamma under vårt nästan dagliga samtal, lika mysig varje gång... Dessutom har jag nu lyckats hitta en present till mina väldigt nära släktings uppkommande 50års dag;)

SEn fortsatte det med föreläsning och efter det så blev det ett kort pm möte med Boel och Theo, då Theo inte riktigt var klar med sin del kunde vi inte fortsätta, så vi fick lite smågrejer att fixa och eftersom det inte är någon föreläning imorgon ska vi köra en heldag och försöka bli klara.. analys och slutsats kvar men vi vet hur vi ska lägga upp det iaf.. på torsdag hoppas vi sedan på att kunna göra det sista och även göra presentationen inför redovisningen eftersom ingen vill jobba på fredag eller i helgen.. Vilket betyder att jag borde kunna åka hem på torsdag kväll.. helgen innebär hemmatid men denna helg även en kväll med iaf tjejerna för att fira våra födelsedagar, alla blir 20 vi denna tid, eller rättare sagt alla har nyss blivit 20 och jag blir 20 om två veckor men denna helg passar för alla verkar det som och då gäller det att passa på..

Efter pm , tog jag det lugnt då jag fick ett anfall av magkramp släppt dock så jag kunde cykla iväg och sälja vidare ännu en bok, man får lte pengar tillbaka iaf..

Nu ska jag skriva pm och läsa lite.. tentan nrmare sig, men efter tentan verkar det som om det äntligen kommer att passa att åka till karlstad och A-K några dagar, bara några saker jag måste kolla innan vi kan bestämma men gud vad kul det ska bli att åka dit och se hur hon har det, finally:)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag är gladare :D

2009-03-04 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0