en ny vecka

Idag har varit en httills bra dag, den började dock lite tidigare en vanligt då jag skulle klippa mig hos Hair Team kl:9:00, frisören,Anna, som jag klippte mig hos var jättebra och trots bara lite hår klipptes bort blev det på rätt ställen och håret känns mycket lättare och bättre nu, perfekt till våren:) Efter det blv dt lagom till föreläsningen som i dag var om produktionsfaktorer och rörlighet i arbetskraft, ganska bra faktiskt.. sedan var det äve info om språk och de uppmuntrad oss att läsa ett, det var ju bra då jag redan är anmäld till intro kurs i franska i höst.

Nu ska jag städa lite och sedan läsa lite kapitel i kurslitt. och göra lite räkneövningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0