träff med fröken forsberg

Efter att äntligen skickat in PM har jag verit hemma en tur och söndag vid fyra träffade jag malin vi McD och efter det följde en kväll full med prat, och en hl del film, innan vi gick och la oss hade i hunnir avverka hela fyra stycken. Det blev dock en tidig morgon idag då jag hade tid för blodgivning.. malin följde med då hon är lite intresserad av sådant, det hela slutade med att jag gav blod och malin blev blodgivare hon också. Även om hon hade lite problem med sina "osynliga" ådror;) Efter det blev det lång lunch på McD därvi både rörde oss en aning försiktigt på grund av ömma armar. Efter över en timme på McD blev det en tur i ludvika där malin lyckades hitta jeans på rea till englands resa. Jakten på en bok till den lässugna Malin misslyckades dock..

Efter detta hämtade jag lina och vi handlade på vägen hem, efter det har vi ätit och latat oss framför TV och nu ska jag försöka komma igång med lite PM opponent läsande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0