Onödiga Breunning...

Efter en morgontur på tåget är jag nu tillbaka i Uppsala igen! Det blir dock ej så länge då jag åker hem på fredag igen för att fira mor och fars namnsdag, hinna med lite filmkväll med malin och så blodgivning.. Funderar på att ta upp lite mer specifik träning också men det jag funderat på startar upp på söndag men men har int helt bestämmt mig..

Så idag hann jag packa upp och sedan var dett dags att gå på dagens och denna dels sista föreläsning, som blev lite kortare, alla ville hem och skriva pm, tror jag. Själv ska jag ändra lite ikväll mn sen skickar jag nog in den. Efter föreläsningen simmade jag och handlade på väg tillbaka.. har sedan tagit det lite lugnt och ätit lite och ska nu försöka sätta tänderna i pm:t igen, få om jag inte kan få ordning på det..

Något sm inte var allt för kul var dock att under föreläsningen meddelade lärare en att Marjike Breunnings bok hade varit så svår att få tag i av de flesta att den inte kan användas på pm:t längre.. Kul.. Både jag och jenny hade prioriterat den och läst den först och nu är det helt värdelöst.. dessutom köpte jag den så det var 400kr i sjön, hurra or not..

Ja ja tillbaka till pm..

Nu är det nästan bara två veckor kvar till englands resa, kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0