ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag skrev och det beror på at jag varit hemma under julen och då har jag inte tänkt på att blogga.. sorry.. kan ge en kort sammanfattningav vad som hänt.. Julen var underbar! och resten av min ediga tid också så skönt att bara komma bort från all skola ett tag.. det har dock blivit en del jobb under lovet, då jag har kört post. och det har varit mycket post och ruskigt kallt åt händerna, men det har ändå varit ganska kul!

De senaste dagarna har jag till slut lyckats få ihop en pm, om dt är bra vet jag dock inte.. men vi får väl se vad läraren säger och vad opponenten hitar att klaga på:S

SEn närmar sig tentan också suck.. men efetr det så avslutar jag äntligen denn kurs och börjar på national ekonomi sitället, om jag klarar kursen vill säga.. KLarade dock förra tentan vilket jag är mycket glad över, skönt att vara av med den!

Något att se fram emot är dock englandsresan som nu är mycket nära, ska verkligen blii riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0